ECHIPA
Faceți cunoștință cu oamenii din spatele afacerii
Cont Consulting este o afacere de familie pornită în anul 1994. În prezent, compania are 14 angajați și mai mulți colaboratori, o echipă de profesioniști dedicați, determinați pentru a furniza cele mai bune servicii. Ei ne dau capabilitatea de a răspunde celor mai speciale cerințe. Mai jos găsiți câteva detalii despre oamenii implicați în această afacere:
Ioan
BÂSCĂ
Founding partner
- Economist
- Expert contabil
- Consultant fiscal
- Auditor financiar
Sorin
BÂSCĂ
Managing partner
- Economist
- Expert contabil
- Inspector resurse umane
Consultant juridic
Echipa noastră de
PROFESIONIŞTI
Cont Consulting
- Contabili
- Specialiști în salarizare
- Specialiști în resurse umane
- Specialiști în drept
ISTORIC
Pașii care ne-au condus aici
Primii pași
Cont Consulting și-a început activitatea în anul 1994, fiind fondată la Brașov ca afacere de familie de către doi profesioniști contabili, Ioan și Maria Bâscă.
În acea perioadă foarte dificilă, România începuse recuperarea de după perioada comunistă, și puțini oameni puteau vedea un viitor în sistemul privat. Dar pentru câteva persoane care au avut curajul să înceapă o afacere, apariția unei companii care să ajute în gestionarea laturei administrative a activității curente a fost bine primită.
Compania a crescut rapid și a devenit una dintre cele mai cunoscute și apreciate de pe piață. Motivele, care încă stau la baza acestor aprecieri, erau seriozitatea și sfaturile de încredere acordate clienților, în timp ce mediul de afaceri era unul tumultuos și dominat de birocrație.
Prezent
În anii care au urmat, compania a câștigat una dintre cele mai bune poziții pe piața locală, crescând permanent și primind numeroase premii de la Camera de Comerț și alte instituții. Majoritatea clienților erau locali.
Cont Consulting a ajuns la maturitate la începutul anilor 2000, când investitorii străini au început să își facă simțită prezența în România. Nevoia de noi metode și impactul mentalității de afaceri occidentale au început să își pună amprenta asupra sistemului de lucru al companiei. Nevoia de personal calificat a influențat pozitiv politica de recrutare a companiei.
Sosirea de oameni tineri, cu idei și idealuri noi, au adus progresul companiei, care reușește să corespundă celor mai ridicate exigigențe ale clienților.
Viitor
Munca noastră de consultanță ne face să ne gândim permanent la viitor. Dorința noastră este de a ne consolida poziția pe piețele locală, regională și națională. De aceea am deschis un punct de lucru în București și continuăm modernizarea companiei noastre.
Ne dorim să fim un partener apropiat și de încredere al întreprinzătorilor privați și să ne demonstrăm în continuare credibilitatea în fața instituțiilor publice.
Avem cel mai mare respect pentru cei care investesc resursele proprii și realizează beneficii pentru companie, asociați sau acționari, dar și pentru comunitate. Suntem convinși că ajutând astfel de afaceri să crească, de fapt ajutăm la construcția unei economii solide, care va contribui decisiv la crearea unui mediu de afaceri sănătos și profitabil.
OBIECTIVELE NOASTRE
Obiective esențiale pentru activitatea noastră:
Lucrăm cu companii din toate sectoarele economiei. Cunoștințele noastre s-au extins de-a lungul anilor, iar acum deținem informații valide despre aspectele esențiale ale tuturor activităților din economie.
Am învățat din experiență că orice activitate are propriile sale particularități, care depind de aspecte diferite cum ar fi partenerii de afaceri, stilul de management, specificul fiecărei piețe etc.
Serviciile noastre sunt adaptate individual pentru fiecare companie, înțelegând toate segmentele reprezentative ale activității acesteia.
Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, considerăm că o afacere are nevoie de stabilitate pentru a crește. Stabilitate înseamnă sustenabilitatea cheltuielilor, generarea de venituri și realizarea de profit pe fiecare unitate a afacerii, evitarea fluctuațiilor în structura personalului și crearea unui mediu de lucru competitiv.
Schimbările pripite pot dăuna chiar și celei mai performante afaceri. Orice pas înainte trebuie să fie sustenabil. Împreună cu managerii clienților noștri, lucrăm pentru a consolida fundația afacerii.
Este aproape imposibil ca o companie să facă față cu succes unui număr tot mai mare de probleme, oricare ar fi poziția sa sau volumul de resurse de care dispune.
Ne punem la dispoziție cunoștințele pe care le-am acumulat de-a lungul timpului, în urma activității desfășurate în numeroase sectoare economice. Acuratețea rapoartelor furnizate managementului este esențială pentru evaluarea pertinentă a riscului.
Certificăm informația furnizată prin îndepărtarea oricăror obstacole, cauzate de lipsa datelor sau greșelilor de interpretare.
Analiza completă a unei afaceri poate oferi o vedere de ansamblu asupra punctelor forte dar și a slăbiciunilor.
Furnizăm clienților noștri analize cu o acuratețe ridicată în scopul susținerii procesului de luare a deciziilor de management.
Orice decizie luată de o companie are impact asupra activității viitoare. Rolul nostru este de a oferi asistență în cadrul procesului decizional. Scopul nostru este furnizarea de soluții potrivite pentru orice caz particular, în concordanță cu toate regulile care se aplică mediului de afaceri.
Credem că orice decizie trebuie implementată în timp, așa că oferim asistență în elaborarea etapelor de urmat în scopul atingerii rezultatului dorit și pentru a evita incidentele de orice fel.